02 June 2009

Seminggu Kemudian..



Alhamdulillah bila gua lihat sidebar sebelah kanan, gua lihat ahli-ahli tegar empayar14 telah bertambah, jumlah terkini (8.33 am 6/3/09) ahli e14 adalah seramai 15 orang yakni :
  • yueannys, hannah, i_m diba, razif, nurhanis, huzayfah, nadirah, fe3sia, encik m M m, arcryliss, ismisyakila, twin warrior88, shida, jay & abu.
Gua hepi sambutan yang blog empayar14 ni dapat, tapi dalam masa yang sama turut bimbang adalah blog ini akan mengalami masalah yang sama dengan alternatif-alternatif yang kita telah ambil sebelum ini? Bak kata abu dalam posting beliau yang lepas.. "sesuatu untuk di'kongsi bersama..sekadar ayat atau per? "

Jadi gua amatlah berharap, blog ini sekadar panas-panas tahi ayam, sekadar wujud namun manfaat tiada. Jadi beberapa aim gua telah gariskan agar kita bersama-sama berusaha untuk memesrakan blog ini untuk semua warga yang pernah menjadi ahli empayar14.
  • mencari 45 orang menjadi ahli tegar di'blog empayar14 ini
  • posting-posting berbentuk 'sharing is caring' di'beri perhatian sewajarnya, komen bernas amatlah di'hargai
  • poll / servey (sidebar kanan bawah) di'isi oleh majoriti ahli tegar e14

Dan gua harap dapat melihat blog e14 ini sebagai sebuah medium:
  • keep in touch antara ahli
  • berkongsi maklumat
  • bertukar pandangan
  • menyimpan kenang-kenangan
  • juga sebagai updated news buat semua ahli - kira pencapaian korang lah
Jadi gua dengan rendah diri ikhlas mengharapkan semua ahli-ahli e14 yang mempunyai blog turut sama membuat posting  bermanfaat atau paling kurang mengenai updated new masing-masing. Dan tak lupa bagi mereka yang mempunyai album gambar (hardcopy source) untuk gambar-gambar old kita time di'simpang5.. perkongsian adalah amat gua hargai.

Jadi sebarang pertanyaan boleh kalian ajukan terus ke email / ym / friendster atau call saja phone gua. Gua tunggu :D

4 comments:

  1. بارك الله يا أخي! نتمنى أن نستطيع أن ننفق ونستفيد الأخر بكل العلم والمعرفة في هذا الموقع بالتسلسل بلا وقف, أمين يا رب

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum wbt.

    Alhamdulillah. This so called e14 blogsphere works far more better than the previous site. Probably because no need to sign in, password, bla bla and whatsoover. :)

    And you guys whom behind all these did a great job. well done and keep it up. applause*

    ReplyDelete
  3. nseb baek ak blah awl..huhu
    ap yg ak dpt simpulkn - kite mesti berubah! (kpd yg lbih baik)..cme tale pk ap jd lau ak stay je kt S5

    ReplyDelete
  4. kenapa encik jas? is it that bad staying kat simpang lima sampai form 5?

    what are the apparent differences between us whom stay and you whom out?

    share and care*

    ReplyDelete

umpatan anda pula?