04 June 2009

Di'kala umurmu 14tahun (part 3)

Seperti suatu kebiasaan, cuti gua rasa tidak sempurna jika tiada lawatan rasmi kunjungan ke'rumah gulung (bukan nama samaran) di'syeksen 6. Tujuan utama kunjungan adalah untuk bertukar tukar pandangan mengenai isu dunia semasa. Sedang gua berehat-rehat, gua disajikan suatu yang gua tak sangka-sangka. Koleksi-koleksi rare beliau semasa di simpang5.

Paling old adalah gambar-gambar tingkatan2, turut sama menyaksikan koleksi itu, Perut (bukan menggambarkan gemuk) dan muless.

Tanpa cakap banyak lagi, gua kongsikan di'sini:

 
 geng pisau 2 ma'wa
 posing yang lebih teratur
 
kelas paling contoh di simpang5
adakah aku mata aku buta silap jika kata itu haziq?

kelihatan ada orang sedang bermimpi dibelakang, siapa ya?
 
joget patah.. break dance? ape jadah
mana cikgu basrowi ni?
sapa kata jalan perlu pakai kaki?
 
siapa sangka kini beliau hampir menjadi jurutera??
Sangat old bukan? Jadi beliau harap sangat, mana-mana ahli tegar e14 sudi berkongsi gambar-gambar lama kita. Send saja ke email gua, nanti pandai-pandai'lah gua bikin cerita.
*Berkaitan!

1 comment:

umpatan anda pula?