18 June 2009

Gurl Power!

Salam buat semua warga empayar14, gua harap korang sihat sejahtera lah hendaknya, pejam celik tarikh masuk belajar hampir tiba, bagi mereka yang sudah grad, geng-geng yang mengambil diploma & tidak berhasrat menyambung degree, selamat bekerjaya (bukan hanya bekerja ya? )

Itu hari ili nadirah (gadis comel) kalau kau masih ingat, telah mengirimkan beberapa keping gambar kategori gurl power yang aku kira amat bernilai untuk dikongsikan. Sila tengok & komen. haha

*Fakta gambar: Kalo tak silap gua, ni gambar ketika kita dalam lawatan MOI tu, berehat di perhentian... hmm lupa la pulak.

*Fakta gambar: diambil di'hadapan kantin SMKASL, bersama-sama 4orang gadis sunti guru sementara. Jika kalian mahu aku sebutkan nama-nama puteri gua fikir gua mampu.

Dan gambar terakhir, namun di'kategori berbeza.

*Fakta gambar: Ketika kalian di'tingkatan 3 Firdausi. Kelas paling horror senyap aku kira di'sekolah itu. Series beb, sunyi je.

Jadi kalaulah kalian ada masa terluang, apalah salahnya membelek-belek album lama, mana tahu ada terselit kenangan-kenangan lama, molek benarlah kiranya jika dapat dikongsikan bersama :D

2 comments:

  1. muka kanakkanak habis ok.
    3F tu kalau jatuh pen pon bergema dulu.
    haha.
    aku tak pahamlah apesal kan.

    ReplyDelete
  2. rasenye sebab smngat utk berjaya tu membara2 dlm diri korang...
    hehe..
    kelas firdauslah katakan
    hnye bdk2 firdaus je yg memahami

    ReplyDelete

umpatan anda pula?