29 May 2009

Di'kala umurmu 14tahun (part 1)

Baru-baru ni gua terkedu bila gua usha-usha balik gambar lama, paling old gambar yang gua dapat collect, masa tu kau orang baru 14tahun- form2, muka habis innocent ah. Bila gua usha balik, memang boleh bikin tawa.

Malas cerita panjang, aku tahu kau orang juga tak sabar, jadi silalah usha sendiri.

muka muk ala2 kanak2 spastik

Kenal lagi ayam generasi pertama?

Sejak kecil sudah terdidik dengan sikap suka membaca

Port paling sejuk, tengah2


Geng2 2 naim, semua kurus2.. dulu


Muka paling innocent

Aku, kau & Cagu

Berkopiah, anak soleh..harap2

Mamat yang sentiasa tak bersalah

en.raziman othman

eeh2..manje2 lak die

mengambil suppliment tambahan

cikgu adzlan

kecik2 da ade tanduk..muk2

sape sabotaj gua ni, harem tul.. kata mamat

soknglah gempak!

giliran cikgu adzli lak

sehati sejiwa.haha

muk dengan kerlingan manja

kami pinky!


Ni baru sikit, usha post akan datang, banyak lagi kejutan bakal menyusul! hoho :p

Updated!
Sambungan'nya di Part 2

3 comments:

umpatan anda pula?