04 July 2009

Lawatan Sambil Belajar (kononnya)

Gua selak balik laptop gua, rupa-rupa masih ada gambar yang gua belum publish, jika kalian masih ingat.. posting 'MOY- bukan Amoi ya' adalah salah satu tentatif daripada lawatan ringkas tingkatan 2 kita ke sana.

Apa kata kita bongkar gambar-gambar lain?

Tempat lawatan : MOY
Tujuan : Amik sign kartunis. Apa kes?

Kopiah oh kopiah~

nama saya syed walid syed omar!

sapa sabotaj ni. pic tangkap sekerat je

Then kita ada gak singgah & lawat Pusat Islam. Tujuan lawatan.. hmm.. usha-usha barang-barang lama. Paling gua ingat replika pedang zaman Rasulallah, sangat nice. Gua harap ketika itu dapat menghayun sekali dua.

Tempat lawatan : Pusat Islam
Tujuan : Kaji & ambil tahu sejarah Islam

di perkarangan pusat Islam. Majis yang berkopiah merah

udin yang gumbira~

rambut belah tengah rebutan gadis simpang5 yang bergaya

Then kalau kalian masih ingat, kita gak ada singgah The Mall, time tu kena paksa kena pakai kemeja & seluar slack lembut, dan kopiah sebagai pilihan. Agak kemas & bergaya. Usha sendiri baru layan beb.

Tempat lawatan :The Mall
Tujuan :Usha & Blah

otw.. tukar baju dalam bas pun jadi

wan cik yang sememangnya innocent


gua & abu time kecik

special pose-hafizuddin..lame xdgr cter die

betul ke tu majis.heh

pulun jangan tak pulun

walid sebelum minum susu tumbesaran

'dengarlah kata guru anda' kata wancik

ngah tunggu bas..bukan jual minyak ya?

'peaceman' kata oden

otw balik..jemek yang sentiasa senyum manja

if u smeeeellll~

Ingat lagi tak, otw balik malam tu kita sempat melayan 'dark water'.. citer seram kononnya, tapi bagi orang-orang mudah penin, melayan tidur saja.

Kredit kat walid sebab kongsi gambar-gambar kat atas. Dan kat muk sebab tolong scan.nice job bro :D


No comments:

Post a Comment

umpatan anda pula?