31 May 2009

Sesi Refreshment di'Kuala Woh

Kalo tak silap gua, sekolah kita (SMK Agama Simpang Lima) pernah mengadakan suatu aktiviti penyegaran semula, refreshment lah untuk pelajar peperiksaan, semasa kita di'tingkatan5 (betulkan kalau gua silap). Kau orang masih ingt bukan.

Namun apa yang paling ku kenang, gambar yang aku transfer sementara ke'laptop cikgu roslan terhilang, gua memang rasa nak sabotaj kereta dia hampa bila tahu, gambar-gambar tu hilang.

Jadi korg tengok ajelah apa yang ada. Gambar yang tak berapa clear ni ea. Sempena Sesi Penyegaran Semula kononnya. Haha


Dan banyak lagi sebenarnya, jadi kepada yang berminat, hantarkan saja email kepada gua.
Recall-recall, time tu gua seronok, bukan sebab aktiviti yang dijalankan, tapi sebab rakan-rakan yang menyertai aktiviti.

Macam-macam aktiviti di'buat antara yang gua paling ingat, main kritik-kritik member (sampai ade yang nangis, hehe sape ek? ) main jalan tutup mata, main komen-komen belakang member. dan fav gua time mandi-mandi.

*p/s : gambar mandi putera ade kat aku, sapa putera yang mahu?

4 comments:

  1. weh jay..aku nak gambor2 tu sume...hehe.. email me k.. twin_warriors88@yahoo.com.my tq

    ReplyDelete
  2. nak gambar jugak, email
    < pandanatnet_sks@yahoo.com > makasih...

    ReplyDelete

umpatan anda pula?